20-03-2013 12:48
Zak S. o marnowaniu miejsca w przygodach
W działach: DnD, Fantasy, retro, RPG | Odsłony: 26
Na blogu Playing D&D With Porn Stars Zak S., autor wyśmienitego Vornheimu, analizuje dokładnie scenariusz WotC Expedition to the Ruins of Greyhawk. Wylicza te pomysły, które są naprawdę przydatne, i wyjaśnia, dlaczego cała reszta przygody równie dobrze mogłaby być zastąpiona pustymi kartkami. Tekst nieźle przekłada się na ogólne zasady pisania scenariuszy.
Blog przeznaczony dla osób dorosłych; w obu podlinkowanych notkach pornografii jednak nie stwierdzono (za linki nie ręczę).
Część pierwsza: Wyprawa do Wyprawy do Ruin Greyhawku
Część druga: Podróż do Oklepanego Wnętrza Oerthu
Nienazwana Część Trzecia
Część czwarta: Tego modułu ktoś nie kochał
Część piąta: Ścieżka tyranii i bólu
Część szósta: Zaawansowany Niewidoczny Czarci Bibliotekolud
Część siódma: Wyprawa do czegoś znienacka mniej kijowego niż się spodziewałem
Część ósma i ostatnia: 56 dobrych pomysłów w Wyprawie do Ruin Greyhawku
Ciąg dalszy nastąpi.
Blog przeznaczony dla osób dorosłych; w obu podlinkowanych notkach pornografii jednak nie stwierdzono (za linki nie ręczę).
Część pierwsza: Wyprawa do Wyprawy do Ruin Greyhawku
Część druga: Podróż do Oklepanego Wnętrza Oerthu
Nienazwana Część Trzecia
Część czwarta: Tego modułu ktoś nie kochał
Część piąta: Ścieżka tyranii i bólu
Część szósta: Zaawansowany Niewidoczny Czarci Bibliotekolud
Część siódma: Wyprawa do czegoś znienacka mniej kijowego niż się spodziewałem
Część ósma i ostatnia: 56 dobrych pomysłów w Wyprawie do Ruin Greyhawku
Ciąg dalszy nastąpi.